Funda sluit overeenkomsten met Ilse Media Groep en Domega

Datum nieuwsfeit: 22-01-2001

PERSBERICHT

Nieuw woonportaal breidt content uit met kwalitatief hoogwaardige wooninformatie Funda N.V. sluit overeenkomsten met Ilse Media Groep en Domega

Diemen, 22 januari 2001 - Internetonderneming Funda N.V. gaat samenwerken met uitgever Ilse Media Groep (VNU) en webwinkel Domega. Deze nieuwe contentpartners bezorgen het woonportaal funda.nl, dat op het punt staat 'live' te gaan, kwalitatief hoogwaardige content. Hiermee heeft Funda N.V. de eerste stappen gezet om funda.nl - dat voorkomt uit de NVM-huizensite - uit te bouwen tot het complete woonportaal van Nederland.

Uitgangspunt van Funda N.V. is dat wonen meer is dan een dak ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen