Bestuur Valencia werkt met Baltimore Technologies en Siemens

Datum nieuwsfeit: 22-01-2001
Baltimore Technologies en Siemens delen
digitale handtekeningen uit in Spanje

Het locale bestuur van Valencia -Generalitat Valenciana- gaat de producten en diensten van Baltimore Technologies gebruiken voor het nieuwe Spaanse e-Government. Generalitat Valenciana gaat de Spaanse burgers en hun personeel digitale certificaten uitreiken om veilig elektronisch te kunnen communiceren met een hele trits elektronische diensten. Online trainingen, de verwerking van documenten voor arbeidsvoorziening en het elektronisch transport van wettelijke documenten zijn er enkele van. Baltimore TrustedWorld partner Siemens verzorgt de integratie en implementatie van de infrastructuur.

Met de nieuwe beveiliging infrastructuur kan de Generalitat elektronisch communiceren met ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen