Wijziging in raad van bestuur Newconomy

Datum nieuwsfeit: 23-01-2001
Bron: Newconomy
Newconomy

Amsterdam, 23 januari 2001

De Voorzitter van de Raad van Bestuur van Newconomy N.V., Maurice de Hond, is door de Raad van Commissarissen per direct geschorst. De overige leden van de Raad van Bestuur, Ruud Smeets en Oscar Appeldoorn, hebben op eigen verzoek en in goed overleg met de Raad van Commissarissen besloten met onmiddellijke ingang terug te treden. Hiermee wordt de weg vrij gemaakt voor interim manager drs. C.J.M. (Kees) Scholtes, die met een nieuwe strategie en daarop geënte bedrijfsvoering Newconomy in verhoogd tempo aan zal passen aan de veranderende marktomstandigheden.

De in anderhalf ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen