Quadram nieuwe distributeur Minolta-QMS in Nederland

Datum nieuwsfeit: 23-01-2001
Quadram nieuwe distributeur Minolta-QMS in Nederland Samenwerking tussen beide bedrijven sinds eind vorig jaar van kracht

Amsterdam, 23 januari 2001 - Minolta-QMS heeft sinds eind vorig jaar Quadram, distributeur van computerproducten en deeluitmakend van het beursgenoteerde Copaco N.V., aangesteld als nieuwe distributeur voor de Nederlandse markt. Naast de in juni aangekondigde samenwerking tussen Minolta-QMS en Ingram Micro, zal ook Quadram de distributie van de verschillende producten van Minolta-QMS in Nederland op zich nemen.

Rik Rentrop, Business Development Manager bij Minolta-QMS Benelux zegt over deze samenwerking: "Minolta-QMS heeft jarenlang zaken gedaan met A-line, één van de Copaco werkmaatschappijen. Met de ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen