EMC breidt 'EMC Proven'-programma verder uit

Datum nieuwsfeit: 23-01-2001
EMC breidt het succesvolle 'EMC Proven'-programma verder uit

CLARiiON-productlijn in programma opgenomen, meer mogelijkheden voor participatie

Nieuwegein, 23 januari 2001 - EMC breidt het succesvolle EMC Proven E-Infostructure-programma uit met de EMC CLARiiON-opslagsystemen en software. Dit betekent dat alle EMC-klanten die voor hun zakelijke activiteiten dagelijks op hun E-Infostructure vertrouwen nu aan het EMC Proven-programma kunnen deelnemen.

Het EMC Proven-programma is bestemd voor bedrijven die geïnvesteerd hebben in 'best practices' voor bedrijfsbrede opslag en informatieinfrastructuur en zich kenmerken door een zeer hoog niveau van performance, beschikbaarheid van informatie, schaalbaarheid en klanttevredenheid.

EMC CLARiiON-klanten kunnen per direct deelnemen ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen