Getronics en KPN openen Dealingroom Uitwijk Centrum

Getronics N.V.

Getronics en KPN openen het Dealingroom Uitwijk Centrum Amsterdam

Amsterdam - 23 januari 2001

Het Dealingroom Uitwijk Centrum Amsterdam, een samenwerkingsverband tussen Getronics en KPN, wordt op 24 januari officieel geopend. Met dit uitwijkcentrum beogen Getronics en KPN tegemoet te komen aan de toenemende vraag naar uitgebreide en state-of-the-art 'uitwijkfaciliteiten' voor dealingrooms van financiële instellingen. Wanneer door een calamiteit als een stroomstoring of brand niet op de eigen locatie kan worden gehandeld, kunnen financiële dienstverleners als banken en effectenhuizen binnen zeer korte tijd hun belangrijkste handelsactiviteiten op deze uitwijklocatie voortzetten.

Het nieuwe Dealingroom Uitwijk Centrum ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen