Dierenbescherming promoot doorbraak biologische veeteelt

DIERENBESCHERMING

Dierenbescherming promoot doorbraak biologische veeteelt

PERSBERICHT

Dierenbescherming neemt initiatief met 5-stappenplan: NEDERLAND IS RIJP VOOR DOORBRAAK BIOLOGISCHE VEETEELT

Den Haag, 23 januari 2001 - In haar Nieuwjaarstoespraak van vandaag spreekt voorzitter Hanja Maij-Weggen van de Dierenbescherming haar grote zorg uit over de stagnerende groei van de biologische veeteelt. Zij wijst met name de overheid en de grote supermarkten aan als verantwoordelijk voor deze stagnatie en roept hen met klem op alsnog te bewerkstelligen dat deze veelbelovende sector een succes wordt. De vereniging presenteert een vijf-stappenplan onder het motto 'Gezond produceren, gezond voedsel'.
Daarin ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen