A.T. Kearney en i2 richten 2Source op

Datum nieuwsfeit: 23-01-2001

A.T. Kearney en i2 richten 2Source op
Partnership richt zich op ontwikkeling van nieuwe generatie Strategic Sourcing- en Procurement-oplossingen
Oplossingen leveren duizend grootste klanten wereldwijd in komende drie jaar besparingen van ruim $10 miljard op

Plaats, 23 januari 2001 ? A.T. Kearney, managementconsultancy-dochter van de internationale IT-speler EDS, en i2 Technologies, leverancier van marktplaatsoplossingen, maken bekend dat zij een strategisch samenwerkingsverband zijn aangegaan. De beide partners gaan zich richten op de ontwikkeling van Strategic Sourcing-, Supplier Management-, Procurement- en contentoplossingen ten behoeve van bedrijven, elektronische marktplaatsen en alle verticale markten wereldwijd.

Het gecombineerde product- ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen