UPC sluit akkoord met Eurosport over digitale doorgifte

Datum nieuwsfeit: 23-01-2001
Bron: UPC N.V.
UPC N.V.

UPC SLUIT AKKOORD MET EUROSPORT OVER DIGITALE DOORGIFTE

Amsterdam, 23 januari 2001 UPC en Eurosport hebben definitief overeenstemming bereikt over de digitale doorgifte van de televisiezender Eurosport. Vanaf 1 mei wordt Eurosport in het digitale televisiepakket opgenomen. Dit akkoord is een volgende stap naar het digitale platform. Hiermee wordt Eurosport in de twee grootste steden van UPC in Nederland, Amsterdam en Rotterdam, digitaal beschikbaar. Onderdeel van het akkoord is dat Eurosport ter kennismaking tijdelijk via het huidige analoge standaard-pakket in vrijwel het hele verzorgingsgebied in de regio Rotterdam wordt doorgegeven.

Brielle, Hellevoetsluis, IJsselmonde, Oud Beijerland, Rozenburg, ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen