Debat over arbeid, zorg en inkomen in Zwolle

Datum nieuwsfeit: 23-01-2001
FNV

Debat over arbeid, zorg en inkomen in Zwolle
regio Oost - (annette.vrielink@fnv.nl)

Op dinsdagavond 23 januari organiseert de FNV Vrouwenbond een debat over arbeid, inkomen en zorg in de 21e eeuw in de Nieuwe Buitensociëteit, Stationsplein 1 in Zwolle. Tineke van der Kraan, voorzitter van de FNV Vrouwenbond, debatteert met de heer L. Boreel, voorzitter van de Zwolse Kring van Ondernemers over de vraag of het vrije weekend moet worden afgeschaft. Is dit goed voor de economie en is het ook goed voor de werknemers en de consumenten? Belangstellenden zijn van harte welkom en krijgen volop de gelegenheid om mee te praten hierover en over andere onderwerpen die met de combinatie van arbeid en zorg te maken hebben. De toegang is gratis en de bijeenkomst begint om 19.30 uur. Meer informatie? Bel 020 - 5816398 (FNV Vrouwenbond, Truus Mesland), stuur een e-mail ((fnvvrouw@xs4all.nl)) of kijk op www.fnv.nl/vrouwenbond.