Gesneden voorverpakte groenten met Milieukeur in de schappen

Datum nieuwsfeit: 23-01-2001

MILIEUKEUR AGRO-FOOD PERSBERICHTEN

GESNEDEN GROENTEN MET MILIEUKEUR OP DE MARKT

Vanaf eind januari liggen er in een aantal supermarkten in Nederland, België, Duitsland en Luxemburg voor het eerst gesneden voorverpakte groenten met Milieukeur. Variërend van bami- en macaroni-pakketten, roerbakgroenten en soepgroenten tot panklare enkelvoudige groenten, alles voldoet aan de strenge eisen van Stichting Milieukeur. Deze gesneden groenten met Milieukeur worden door de firma Groentehof bv op de markt gebracht bij o.a. de supermarkten Jumbo, Sanders Supermarkten, Nettorama, Komart en Plusmarkt, en in het buitenland bij G.B., Mestdagh, Centrum, Real en Cactus.

"Wij zijn bijzonder trots ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen