McDonalds Moskou beboet voor overtreden arbeidswet

Datum nieuwsfeit: 23-01-2001
FNV

McDonalds Moskou beboet voor overtreden arbeidswet mondiaal - Mascha.Spanjers@FNV.nl

De Federale Arbeidsinspectie heeft de Moskouse McDonalds een boete gegeven omdat de fast-foodgigant zich niet houdt aan de Russische arbeidswetgeving. De inspectie stelt dat McDonalds' beleid op werktijden, vrije dagen en veiligheid op het werk niet overeenkomt met de Arbeidswet. De Federale Arbeidsinspectie heeft de Moskouse McDonalds een boete gegeven omdat de fastfoodgigant zich niet houdt aan de Russische arbeidswetgeving. De inspectie stelt, op basis van een bezoek aan het bedrijf, dat McDonalds' beleid op werktijden, vrije dagen en veiligheid op het werk niet overeenkomt met de Arbeidswet.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen