Uitspraak proefprocessen Algemene nabestaandenwet

Datum nieuwsfeit: 24-01-2001
Het Bestuur van het Informatiecentrum Nabestaandenpensioenen & Uitkeringen De redactie van 't Knijpertje, kwartaalblad voor nabestaanden Het Bestuur van de aktiegroep Slachtoffers Algemene nabestaandenwet

Berichten u het volgende:
Op woensdag 24 januari a.s. zal de Centrale Raad van Beroep om 10.uur v.m. uitspraak doen naar aanleiding van de hoorzitting op 21 juni 2000 inzake de proefprocessen rondom de Algemene nabestaandenwet. Op www.rechtspraak.nl zoeken naar Centrale Raad van Beroep en vervolgens bij "algemene actualiteiten" en "uitspraken" wordt een persbericht en de ter zake doende uitspraak weergegeven.

Hoewel wij over de vorenstaande uitspraakdatum al diverse dagen waren geïnformeerd, hebben wij ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen