SkyberNet kiest Cisco Systems voor netwerken

Datum nieuwsfeit: 25-01-2001
PERSBERICHT

Cisco Powered Network voor internettoegangs- en VPN-diensten SkyberNet kiest Cisco Systems voor haar netwerken

Hoofddorp,25 januari 2001 -- SkyberNet heeft Cisco Systems geselecteerd als enige fabrikant van haar routers op de toegangspunten en de hoofdknooppunten in haar netwerken. Aan de diensten van SkyberNet is onlangs de status van Cisco Powered Network verleend.

SkyberNet biedt het Nederlandse midden- en kleinbedrijf een uitgebreid pakket internet- en telecommunicatiediensten die geheel gebaseerd zijn op het Internet Protocol (IP). In delen van Rotterdam, Amsterdam, Zaandam en Haarlem is SkyberNet in staat bedrijfsnetwerken draadloos aan te sluiten op haar ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen