Magic Software Enterprises lanceert opvolger Magic eContact

Datum nieuwsfeit: 25-01-2001
Persbericht

Magic Software Enterprises introduceert opvolger van Magic eContact Magic eContact V2: dynamische marketing tool voor dito markten

Bunnik, 25 januari 2001 - Magic Software Enterprises, leverancier van moderne bedrijfsapplicaties en -technologieën, heeft haar assortiment eCRM-producten uitgebreid met Magic eContact V2. Met deze efficiënte desktop-applicatie, die een verfijning is van de reeds bestaande Magic eContact-software, heeft de contact center agent volledig vat op de interactie met de klant. Hierdoor kan hij beter dan voorheen reageren op veranderingen in de markt en kunnen marketingdoelstellingen eerder worden gehaald.

Uit onderzoek blijkt dat bedrijven jaarlijks veel klanten verliezen als gevolg ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen