Europa Nostra Prijzen 2000

Datum nieuwsfeit: 25-01-2001

Den Haag, 25 januari 2001

Europa Nostra Prijzen 2000

hoge Europese onderscheidingen voor Geurt Brinkgreve, voor het centraal station in groningen en voor park sonsbeek in arnhem

Vandaag heeft Europa Nostra, de pan-Europese federatie ter behoud van het erfgoed, de namen bekendgemaakt van de winnaars van de jaarlijkse Europa Nostra Prijzen. Op een persconferentie in Nieuwspoort maakten de Executive President van Europa Nostra, Baron Cardon de Lichtbuer (Belgie), de voorzitter
van de Jury van de Erfgoedprijzen, Dr Andrea Schuler (Zwitserland) en de President van het Restauratie Fonds, Prins Charles-Louis de Merode (Duitsland), ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen