Steun SP aan protest bewoners tegen sloop Zwarte Madonna

Datum nieuwsfeit: 25-01-2001
Den Haag, 24 januari 2001

Collegepartijen lijken gek geworden, afkoelingsperiode vereist! Lawaaierige steun SP aan protest van bewoners

Terwijl heel Den Haag massaal zich tegen de sloop keert van de Zwarte Madonna, zullen de collegepartijen morgen hoogst waarschijnlijk voor het slopen van de Madonna stemmen. Verschillende opiniepeilingen op internet (zelfs bij de PvdA site) geven allemaal aan dat minimaal driekwart van de mensen tegen de sloop is.

"Gelegenheidspolitiek is het" aldus SP-raadslid Ingrid Gyömörei. "De burgers mogen wel een keer per 4 jaar hun stem uitbrengen maar elke inspraak stopt hierna. Op onze internetsite hebben ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen