Faro Foundation gaat samenwerken met Ninash Foundation

Datum nieuwsfeit: 26-01-2001

Faro Foundation gaat samenwerken met
Ninash Foundation

Rotterdam 24 januari 2001.
Ninash Foundation Nederland sluit op vrijdag 26 januari aanstaande om 14.00 uur op het Jaarbeursplein in Utrecht een samenwerkingsovereen-komst met Faro Foundation.
De overeenkomst wordt op een technologisch bijzondere wijze ondertekend door het GroenLinks Tweede Kamerlid Tara Oedayraj Singh Varma, die onlangs door de stad Amsterdam is onderscheiden met het ereteken voor verdienste. Zij ondertekent de overeenkomst in haar functie van voorzitter van Ninash Foundation Nederland.
Verder zal de overeenkomst getekend worden door Vinod Bhagwandin, bestuurslid van de Ninash Foundation Nederland ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen