VSWMN unaniem achter herstructurering NHS

Datum nieuwsfeit: 26-01-2001
Horses of the Dutch

VSWMN unaniem achter herstructurering NHS
Oosterhout - De Algemene Ledenvergadering van de Vereniging Samengestelde Wedstrijdsport Mensport Nederland (VSWMN) heeft zich donderdagavond, 25 januari, unaniem achter de herstructureringsplannen van de NHS geschaard. Het Bestuur van de VSWMN kreeg daarmee een welverdiende beloning voor de geleverde inspanningen om de leden van het belang van de herstructurering van de Nederlandse paardensport te overtuigen.

Belangrijkste punt op de agenda was de besluitvorming met betrekking tot de herstructurering van de NHS. De besluitvormingstekst, die op 7 februari 2001 het licht voor de nieuwe paardensportbond op groen moet zetten, werd uitvoerig besproken. Na een deskundige uiteenzetting en toelichting door de voorzitter van de VSWMN, de heer T. Velstra, besloot de vergadering unaniem de Voorzitter, de vertegenwoordiger van de VSWMN in de Ledenraad van de NHS, te machtigen in te stemmen met de gedane voorstellen. Een luid applaus onderstreepte de eensgezindheid.