Scarlet Telecom neemt telefoonklanten Interoute over

Datum nieuwsfeit: 29-01-2001

Scarlet Telecom neemt telefoonklanten Interoute over

LELYSTAD Het bedrijf Scarlet Telecom, aanbieder van telefoniediensten en internet, heeft met ingang van 1 januari 2001 het klantenbestand overgenomen van telecom aanbieder Interoute.

Al enige tijd werkt Interoute intensief samen met Scarlet Telecom, wat nu dus uiteindelijk heeft geleid tot een bundeling van de telefonie activiteiten. Deze verandering is in lijn met de nieuwe strategie van Interoute, dat zich zal gaan concentreren op internationaal netwerkbeheer voor grootvervruikers.

Scarlet Telecom is gevestigd in Lelystad en heeft filialen in België en Luxemburg. Met deze overname van het klantenbestand zijn er nu zo ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen