Dienst voor mobiele digitale handtekeningen in Azie

Datum nieuwsfeit: 29-01-2001

Baltimore Technologies en Hongkong Post: eerste dienst voor mobiele digitale handtekeningen in Azië

Amsterdam, 29 januari - Hongkong Post en Baltimore Technologies hebben besloten gezamenlijk de eerste dienst voor mobiele digitale handtekeningen in Azië te gaan opzetten. Met deze certification authority (CA) service kunnen de klanten van Hongkong Post op een veilige manier online transacties met mobiele apparatuur uitvoeren, zoals het betalen van rekeningen.

Hongkong Post wil op grote schaal mobiele digitale certificaten gaan uitgeven voor allerlei soorten van mobiele handel. Het maakt daarbij niet uit welk soort apparatuur de inwoners van Hong Kong gebruiken.

Onze vaderlandse ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen