Steven Keuning benoemd tot voorzitter CMFB

Datum nieuwsfeit: 29-01-2001
Bron: Centraal Bureau voor de Statistiek
CBS

Steven Keuning benoemd tot voorzitter Europees Comité voor Monetaire, Financiële en Betalingsbalansstatistieken

Steven Keuning is gekozen tot voorzitter van het Europese Comité voor Monetaire, Financiële en Betalingsbalansstatistieken (CMFB) voor de periode 2001-2003. Keuning is werkzaam bij het CBS als directeur van de divisie Macro-economische statistieken en publicaties. Hij neemt het voorzitterschap over van Rafael Alvarez, directeur statistiek bij de Spaanse centrale bank.

CMFB als coördinerend orgaan voor macro-economische en financiële statistieken in Europa Het CMFB is een Europees comité dat de laatste jaren meer verantwoordelijkheid heeft gekregen. Het werkgebied van het CMFB ligt op het terrein van de ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen