Wegvervoer wil alleen betalen voor echte mobiliteit

Datum nieuwsfeit: 29-01-2001
EVO, Ondernemersorganisatie voor logistiek en transport

EVO-reactie op nieuw wetsvoorstel over bereikbaarheid: Wegvervoer wil alleen betalen voor echte mobiliteit

Volgens EVO kosten de plannen uit het Wetsvoorstel Bereikbaarheid en Mobiliteit, die de Tweede Kamer binnenkort bespreekt, het bedrijfsleven veel geld, terwijl een verbetering van de bereikbaarheid uitblijft. In een speciale uitgave van EVO-Visie die vandaag verschijnt staat waarom het voorstel in ieder geval moet worden aangepast.

In Bereikbaarheid en Mobiliteit zet het Rijk zwaar in op een mix van ú benutten (slimmer gebruikmaken van de bestaande infrastructuur); ú bebouwen (uitbreiding door verbreding van bestaande wegen of ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen