Politieberichten Brabant-Noord: Oss

Politiebericht Brabant-Noord: Oss 29-01-2001
Persbericht district Maasland

WONINGINBRAAK, BERGHEM

Zondagmiddag/avond is ingebroken in een woning aan de Zevenbergseweg. De toegang werd verkregen door een raam te forceren. De dader(s) ging(en) er vandoor met audioapparatuur en een printer. De waarde van de ontvreemde goederen is niet bekend.

SNELHEIDSCONTROLE, OYEN

Zondagavond zijn tijdens een snelheidscontrole op de Beatrixweg in Oyen vier van de negentig voertuigen bekeurd. De snelste reed 100 in plaats van 80 km/u. De controle vond tussen 20.10 en 21.10 uur plaats.

RIJBEWIJS INGEVORDERD, HEESCH

Van een 50-jarige automobilist (zonder vaste woon- of verblijfplaats) is vannacht het rijbewijs ingevorderd. De man werd kort na middernacht op de Graafsebaan te Heesch door de politie aangehouden omdat hij onder invloed een auto bestuurde.

TWEE GEWONDEN BIJ AANRIJDING, HEESWIJK DINTHER

Bij een verkeersongeval op de Watersteeg zijn maandagmorgen een 28-jarige automobilist uit Veghel en een 36-jarige automobilist uit Schaijk gewond geraakt. De bestuurders zijn met respectievelijk een hoofdwond en een gebroken arm naar het ziekenhuis in Veghel gebracht. Het ongeval gebeurde omstreeks 06.45 uur toen de automobilist uit Veghel een verkeerssluis te laat opmerkte. Hij reed met zijn bestelauto tegen de verkeerszuiltjes, verkeersbord en het schrikhek op de verkeerssluis. Hij raakte met zijn voertuig vervolgens in een slip en botste frontaal tegen een auto die uit de tegenovergestelde richting kwam. Deze auto werd bestuurd door de inwoner uit Schaijk.