Wegener neemt huis-aan-huiskranten in Gelderland over

Wegener NV

30-01-2001 17:00

Wegener neemt huis-aan-huiskranten in Gelderland over

Tussen de directies van Hoekstra Uitgeverij BV te Emmeloord en Wegener Huis-aan-Huiskranten Oost BV te Enschede (dochteronderneming van Wegener NV) hebben gesprekken plaatsgevonden omtrent een mogelijke overname door Wegener Huis-aan-Huiskranten Oost van het gehele geplaatste aandelenkapitaal in Aalbers en Kersten Uitgevers BV te Eerbeek.

De gesprekken hebben een stadium bereikt dat de verwachting gewettigd is dat overeenstemming bereikt kan worden.

Aalbers en Kersten geeft een vijftal huis-aan-huiskranten uit in Gelderland (en Overijssel). Concreet gaat het om de uitgaven:

De Band (verschijnend in Elspeet, ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen