Politieberichten Brabant-Noord: Cuijk

Datum nieuwsfeit: 30-01-2001

Politiebericht Brabant-Noord: Cuijk 30-01-2001 Persbericht district Land van Cuijk

CONTROLE SNELHEID

Tijdens een snelheidscontrole op de Dr. Verbeecklaan in Sint Anthonis bekeurde de politie dinsdagmorgen 14 bestuurder die te hard reden. De snelheid van 670 voertuigen is gemeten. De hoogste snelheid bedroeg 63 km/ u waar 50 km/u is toegestaan. Op de Volkelseweg in Mill zijn 25 bestuurders bekeurd. Hier is de snelheid van 684 passerende voertuigen gemeten. De hoogste snelheid bedroeg 117 km/u. (80 km/u. toegestaan).

Op de Dorpsstraat in Ledeacker is de snelheid van 400 voertuigen gecontroleerd. Hier reden 29 bestuurders te hard waarvan de hoogste snelheid 88 km/u. bedroeg waar 50 km/u. is toegestaan. In Wanroij is gecontroleerd op de Molenstraat. Hier reden 9 bestuurders van de 270 gecontroleerde voertuigen te hard. De hoogste snelheid bedroeg 93 km/u waar 80 km/u mag. Tot slot is gecontroleerd op de Kerkstraat in Haps. Van de 459 gecontroleerde voertuigen reden er 5 te hard. De hoogste snelheid was 64 km/u waar 50 km/u is toegestaan.