Politieberichten Brabant-Noord: Oss

Politiebericht Brabant-Noord: Oss 30-01-2001
Persbericht district Maasland

DIEFSTAL

Vanaf de oprit van een huis aan de Oude Litherweg in Oss is vannacht een zwarte Aprilia bromscooter gestolen. De scooter heeft een waarde van 5500 gulden, het verzekeringsplaatje luidt WRX-660.

SNELHEIDSCONTROLE

Op de Julianasingel in Oss zijn vanochtend 479 voertuigen op snelheid gecontroleerd, 59 reden te hard, de hoogst gemeten snelheid bedroeg 83 km/u.

FIETSERS GEWOND BIJ ONGEVAL

Op de Wethouder van Eschstraat in Oss is vanochtend een 16-jarig meisje uit Oss op haar fiets door een auto aangereden. De auto werd bestuurd door een 56-jarige man uit Geffen. Het meisje stak volgens de bestuurder onverwacht de weg ter hoogte van de Chrysantstraat over. Het meisje is met kneuzingen overgebracht naar het ziekenhuis. Op de Hertewissel in Oss botste vanmiddag een 20-jarige Ossenaar met zijn racefiets tegen een bestelbus, bestuurd door een 50-jarige man uit Nieuwegein. De bestelbus verzuimde de fietser voorrang te geven. Hij werd met enkele kneuzingen overgebracht naar het ziekenhuis.