Politiebericht Limburg-Zuid: aanhoudingen wegens tankpassen

Datum nieuwsfeit: 30-01-2001

Politiebericht Limburg-Zuid: Maastricht 30-01-2001 Persberichten district Maastricht (16.20 uur MD/JvK)

Maastricht, Onderzoek naar ontvreemde tankpassen: nog twee verdachten aangehouden
In de zaak van de fraude met tankpassen werden op 23 januari jongstleden een 21 jarige uit Maastricht afkomstige medewerker van een taxibedrijf aangehouden op verdenking van diefstal van een aantal tankpassen bij zijn werkgever. Tevens werd diezelfde dag een 33 jarige Maastrichtenaar aangehouden op verdenking van heling van een van de gestolen tankpassen.
Het verdere onderzoek leidde vervolgens naar een eveneens 21 jarige inwoner van Maastricht. Deze verdachte, een voormalig medewerker van de gemeente Maastricht, werd ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen