Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Onderwijsachterstanden in discussie

Datum nieuwsfeit: 30-01-2001
Bron: BredeSchoolNet
Zoek soortgelijke berichten
BredeSchoolNet


BredeschoolNet Overleg

Onderwijsachterstanden in discussie

De Algemene Rekenkamer heeft op 30 januari 2001 een kritisch rapport gepresenteerd over het landelijk beleid in het kader van onderwijsachterstanden. Dit rapport kwam op verzoek van de Tweede Kamer, die in juni 2000 bij het grote Onderwijskansendebat om inzicht in effecten had gevraagd.

Het persbericht van de Algemene Rekenkamer geeft een beeld van het rapport:

Effect beleid onderwijsachterstanden niet aangetoond Het is onduidelijk wat voor effect de inspanningen hebben om grote groepen leerlingen uit hun achterstandspositie te halen. Oorzaak hiervan is gebrekkige informatie en ...
Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie