Overeenstemming KLM en bonden inzake pensioenfonds

Datum nieuwsfeit: 31-01-2001
Bron: KLM
KLM

OVEREENSTEMMING KLM EN BONDEN
INZAKE OVERSCHOTTEN PENSIOENFONDS

AMSTELVEEN, 31 januari 2001 - KLM en de Vereniging van Nederlandse Verkeersvliegers, de Vereniging van KLM Boordwerktuigkundigen en de Vakbond voor Nederlands Cabinepersoneel hebben overeenstemming bereikt over een structurele overschotten- en tekortenregeling met betrekking tot het KLM Pensioenfonds voor Vliegend Personeel.

De regeling legt vast op welke wijze met de financiële effecten van over- en onderfinanciering zal worden omgegaan.

Overschotten zullen ten goede komen aan KLM in de vorm van verlaging van de werkgeverspremie. Deze premiekorting zal naar verwachting in de komende vier jaar ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen