Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Bruto reclamebestedingen in 2000 hoger dan in 1999

Datum nieuwsfeit: 31-01-2001
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
Persbericht

Amsterdam, 31 januari 2001

De bruto reclamebestedingen in 2000 stijgen met 14,3 % ten opzichte van 1999.

De bruto reclame-bestedingen voor merkartikelen en diensten geregistreerd door BBC in 2000 vertonen ten opzichte van 1999 een groei van 14,3%. De totale bruto bestedingen bedroegen in 2000 afgerond fl 8.235 mln, tegenover fl 7.206 mln in het jaar 1999. In de onderstaande tabel staan de mediabestedingen opgesplitst naar de verschillende mediumtypen.

<<...>>

* Internet is met ingang van 1/1/2000 in de database als mediumtype opgenomen, waardoor een vergelijking ten opzichte van 1999 niet mogelijk ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie