MicroStrategy CRM-applicaties nu verkrijgbaar

Datum nieuwsfeit: 31-01-2001

MicroStrategy CRM-applicaties nu verkrijgbaar

Nieuwe CRM-producten bieden organisaties een compleet beeld van hun klanten en maken geïntegreerde oplossing mogelijk voor één-op-één en permission-based marketing

Utrecht, 31 januari 2001 MicroStrategy heeft MicroStrategy CRM Applications op de markt gebracht. Deze suite bestaat uit drie producten voor analytische CRM- en campagnemanagement. Hiermee kunnen organisaties waardevolle relaties met klanten opbouwen, online en offline klantengegevens gebruiken voor geavanceerde klantenanalyse en gepersonaliseerde, event-based en permission-based marketing.

MicroStrategy CRM Applications zijn gebaseerd op het schaalbare, flexibele MicroStrategy 7-platform en bestaan uit de volgende drie producten:
* ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen