Purdoc introduceert nieuw e-Procurement-concept

Datum nieuwsfeit: 31-01-2001
PERSBERICHT

Purdoc introduceert nieuw e-Procurement-concept in Nederland: Procurement Service Providing

Amsterdam, 31 januari 2001 - Purdoc, de nieuwe naam van e-Purchasing.nl, introduceert Procurement Service Providing. De oplossing van Purdoc is een pakket van diensten en technologische oplossingen op basis van Internet, waarmee de zorgen en risico's van e-Procurement bij klanten worden weggenomen. Bedrijven die hun inkoopproces willen automatiseren, hoeven geen eigen e-Procurement-applicatie te bouwen, te implementeren en te beheren. Hierdoor zijn hoge investeringen en complexe implementatietrajecten overbodig. Purdoc speelt in op een oude behoefte met behulp van de nieuwste Internettechnologie.

"Voor iedereen is duidelijk dat ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen