Politieberichten Limburg-Zuid Maastricht: inbraken

Datum nieuwsfeit: 31-01-2001

Politiebericht Limburg-Zuid: Maastricht 31-01-2001 Persberichten district Maastricht (JvK/ 15.45 uur)

Maastricht, inbraken
Afgelopen nacht werd ingebroken in café Victorie aan de Heerderweg. De dader kwam via de kelder het pand binnen en haalde vervolgens de spaarkas en een speelautomaat leeg. Hoe groot het bedrag is dat werd buitegmaakt is vooralsnog onbekend.

Afgelopen nacht werd eveneens ingebroken in een supermarkt aan De Beente. Daarbij werden de toegangsdeuren geforceerd. Binnen werden enkele afgesloten laden opengebroken en leeggehaald. De buit bestond uit een aantal sloffen sigaretten, diverse buskaarten en enkele postzgels.

Onbekenden hebben afgelopen week ingebroken in het fractiehuis aan de Bogaardenstraat in Maastricht. Een van de fractiekamers bleek te zijn opengebroken en daaruit bleek een computer en een scanner te zijn gestolen. Gistermiddag werd de inbraak ontdekt en volgde de aangifte.

Valkenburg a/d Geul, inbraak in school
In de nacht van woensdag op donderdag werd ingebroken in een van de keukens van de mytylschool Franciscusoord aan de Onderstestraat. Een bovenlicht werd opengebroken om binne te komen. Pas na inventarisatie valt op te geven wat er werd gestolen doch vast staat dat er diverse goederen zijn ontvreemd.