Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Bromelia-campagne gaat het hart van de consument veroveren

Datum nieuwsfeit: 31-01-2001
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten

Persberichten Het Bloemenbureau - 2001



31-01-2001

Bromelia-campagne gaat vierde jaar in

Communicatie verschuift van groothandel naar consument

Leiden - De initiatiefnemers van het Bromelia-project slaan de weg in richting consument. Sinds de start van het project in 1997 zijn de bekendheid en verkrijgbaarheid van Bromelia in groot- en detailhandel sterk toegenomen. Promotie richting de consument is de volgende stap en richt zich vooral op de verschillende variëteiten en kleuren. Daartoe ontvangen de redacties van consumentenbladen in Nederland, België en Frankrijk één dezer dagen een bijzonder persdossier.

De eerste drie jaar ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie