Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Hype rond DIRK Bedrijven leidt tot carnavalskraker

Datum nieuwsfeit: 01-02-2001
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten

DIRK VAN DEN BROEK BEDRIJVEN

Hype rond DIRK tas leidt tot carnavalskraker

Hoofddorp, 1 februari 2001.

Sedert enkele dagen worden onze bedrijven regelmatig benaderd met vragen over een recent verschenen carnavals-cd met de titel 'Dat slaat op DIRK'. Gebleken is, dat het hier gaat om een cd-single, die buiten verantwoordelijkheid van onze bedrijven op eigen initiatief is geproduceerd door een onbekende volksartiest die zich presenteert als DJ-DIRK. In zijn carnavalsliedje bezingt de maker de 'hype' rond de door onze bedrijven gevoerde rode boodschappentas. Daarbij maakt hij gebruik van het door ons toegepaste DIRK logo. ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie