Staffware legt focus op e-businessmarkt

Datum nieuwsfeit: 01-02-2001
Staffware legt focus op e-businessmarkt

Alkmaar, januari 2001 - - Staffware - toonaangevend in de business process automatisering - heeft onlangs vier nieuwe business divisies opgezet die zich expliciet richten op het ontwikkelen van oplossingen voor de hedendaagse e-businessmarkten. Deze e-business- oplossingen maken het voor organisaties mogelijk om met internet maximale bedrijfsresultaten te behalen. De nieuwe divisies richten zich op specifieke applicaties binnen de markten eCRM, eBanking, eProcurement en Supply Chain Management. Staffware verwacht de komende jaren voor alle vier divisies een grote groei.

'Het gebruik van on line applicaties - via het internet - die ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen