Miljoen bezoekers voor www.kaboem.nl

Datum nieuwsfeit: 01-02-2001
Amsterdam, 1 februari 2001

1 MILJOEN BEZOEKERS VOOR WWW.KABOEM.NL
Kindercommunity maakt explosieve groei door

Gisteren, 10 maanden na de oprichting, ontving www.kaboem.nl haar miljoenste bezoeker. Kaboem richt zich op kinderen tussen de acht en vijftien jaar. Sinds de lancering van haar geheel vernieuwde site afgelopen december, heeft er een explosieve groei plaatsgevonden. In de eerste maand trok de site meer dan 210.000 unieke bezoekers met een gemiddelde sessietijd van 16 minuten. Kaboem heeft binnen anderhalve maand meer dan 55.000 leden geworven.

Gebruik makend van een geavanceerd I-CRM platform, integreert Kaboem meerdere marketingfuncties voor commerciële partijen: sponsorschap en advertorials voor de opbouw van naamsbekendheid en merkvoorkeur; online kwantitatief marktonderzoek; direct marketing -en campagne management; loyalty management. Deze functies kunnen plaatsvinden in afstemming met offline activiteiten.

De toegevoegde waarde van Kaboem ligt in het feit dat alle bovenstaande functies in samenhang worden gevoerd. Hierdoor wordt de kennis van doelgroepen en meetbaarheid van marketing activiteiten groter dan tot nu toe mogelijk is geweest.

clip_image0013.gif

Noot voor redacties