WebMethods boekt recordomzet in derde kwartaal

Datum nieuwsfeit: 01-02-2001

webMethods boekt recordomzet en bereikt winstgevendheid in het derde kwartaal

Totale omzet groeit met 237 procent op jaarbasis en met 30 % ten opzichte van het vorige kwartaal; webMethods' leidende positie als onafhankelijke leverancier van integratiesoftware verder versterkt

Hilversum, 1 februari 2001 - webMethods (Nasdaq: WEBM), toonaangevend aanbieder van business-to-business integratie (B2Bi)-oplossingen, heeft over het derde kwartaal van boekjaar 2001, dat op 31 december 2000 eindigde, een recordomzet geboekt. Dankzij de kwartaalomzet van $59,4 miljoen bereikte webMethods winstgevendheid en versterkte het bedrijf zijn leidende positie als onafhankelijke leverancier van integratiesoftware.

De totale omzet over het derde ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen