Aeroporti di Roma wil bij luchthavenalliantie Pantares

Datum nieuwsfeit: 01-02-2001
Amsterdam Airport Schiphol

Aeroporti di Roma wil toetreden tot Pantares

Aeroporti di Roma S.p.A. (AdR), de exploitant van de luchthavens Fiumicino en Ciampino van Rome, wil toetreden tot Pantares, de onlangs gevormde luchthavenalliantie van Schiphol Group en Fraport, de exploitant van onder meer de luchthaven Frankfurt/Main. De drie partijen hebben gisteren een intentieverklaring ondertekend om de mogelijkheden te gaan onderzoeken om via gezamenlijke initiatieven de efficiency van hun luchthavenactiviteiten te vergroten. Gezamenlijk verwerkten de drie luchthavenondernemingen vorig jaar 120 miljoen passagiers en 1,2 miljoen vliegtuigbewegingen.

Het eerste resultaat van de intentieverklaring is de vorming ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen