Emancipatieplannen kabinet onder de loep genomen

E-QUALITY

Emancipatieplannen kabinet onder de loep genomen

Den Haag, 1 februari 2001

Reactie op het 'Meerjarenbeleidsplan Emancipatie; het emancipatiebeleid voor de korte en middellange termijn.' Emancipatieplannen kabinet onder de loep genomen

In een gezamenlijke reactie op het in november 2000 uitgebrachte 'Meerjarenbeleidsplan Emancipatie' van het kabinet, pleiten maatschappelijke organisaties wederom voordiversiteitsbeleid. Het betreffende beleidsplan zal op maandag 5 februari a.s. worden besproken door de Tweede-Kamercommissie voor Sociale Zaken en Werkgelegenheid.
De eerste aanbeveling behelst meteen het instellen van een structureel overleg met organisaties die zich inzetten voor het integreren van ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen