Directie Wehkamp weer compleet

Datum nieuwsfeit: 02-02-2001
Wehkamp

DIRECTIE WEHKAMP WEER COMPLEET DOOR BENOEMING NIEUWE DIRECTIELEDEN

vrijdag 2 february 2001 - Met ingang van 1 februari 2001 zijn de heren P.C. van Diepen en M. Hoeve benoemd tot statutair directeur van Wehkamp B.V.

Benoeming Marketing Directeur Statutair directeur P.C. (Pieter) van Diepen is in die functie verantwoordelijk voor klantenmarketing, media productie, marketing communicatie en internet. De heer Van Diepen is 45 jaar en heeft ruim twintig jaar gewerkt voor AHOLD, onder andere als manager Albert Heijn convenience stores, als directeur van James Telesuper en laatstelijk als commercieel directeur van ETOS. Benoeming ICT-directeur De heer M. (Martin) Hoeve, eveneens benoemd tot statutair directeur, is verantwoordelijk voor Business Analyses en ICT. De heer Hoeve is 47 jaar en heeft diverse functies in de ICT vervuld, onder andere bij ABN/AMRO, de RABO-Bank en Campina Melkunie. De laatste acht jaar was de heer Hoeve verantwoordelijk voor ICT bij de ANWB. Met de benoeming van de heer Hoeve wordt voor een belangrijk deel voorzien in de vacature die in april ontstaat door het vertrek van de heer W.A. (Willem) de Bruyn. De heer De Bruyn zal Wehkamp op 1 april verlaten in verband met de pensioengerechtigde leeftijd.