MBK kondigt vier exportmissies naar buitenland aan

Datum nieuwsfeit: 02-02-2001
MKB-Nederland

MKB Nieuws, bericht

02-02-2001
Vier exportmissies midden- en kleinbedrijf
MKB-Nederland organiseert ook dit jaar een aantal handelsmissies voor ondernemers in het midden- en kleinbedrijf. Op het reisprogramma voor 2001 staan Spanje, Frankrijk, Duitsland en Zweden. De missies naar Spanje, Frankrijk en Duitsland organiseert MKB-Nederland in samenwerking met de EVD, de Metaalunie en ABN-Amro. Tijdens deze reizen wordt de delegatie geleid door staatssecretaris Ybema van Economische Zaken. De exporttrip naar Zweden is gekoppeld aan het internationale mkb-congres (ISBC) dat daar in september wordt gehouden en in 2002 in Amsterdam.

De vier handelsmissies zijn multisectoraal: ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen