Adobe introduceert nieuwe software voor markt van e-Books

Datum nieuwsfeit: 02-02-2001

Adobe introduceert nieuwe software-oplossingen waarmee gebruikers eenvoudiger eBooks kunnen ontwerpen, beveiligen, verkopen en lezen

Nieuwe Adobe Acrobat eBook Reader en Adobe Content Server producten vereenvoudigen publiceren en lezen van eBooks

Amsterdam, 2 februari 2001 - Adobe Systems Incorporated (Nasdaq:ADBE) heeft vandaag de introductie bekendgemaakt van twee nieuwe producten die inspelen op de groeiende vraag naar het online kopen van digitale content: Adobe® Acrobat® eBook Reader(tm) 2.0 en Adobe Content Server(tm) 2.0 voor eBooks. Beide producten van Adobe zijn het resultaat van de recente overname van Glassbook, Inc. en de missie die Adobe zich heeft gesteld met betrekking ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen