Presentatie voordracht nieuw bestuur PvdA

PERSBERICHT PVDA

Den Haag, 1 februari 2001

PRESENTATIE VOORDRACHT NIEUW BESTUUR PARTIJ VAN DE ARBEID

Op maandag 5 februari om 20.00 uur vindt de presentatie plaats van de voordracht voor een nieuw bestuur van de PvdA.

Het zittend partijbestuur maakt hiermee gebruik van haar statutair recht een voordracht te doen aan het Congres, dat op 16 en 17 maart wordt gehouden. In oktober 2000 heeft het bestuur van de PvdA een externe commissie gevraagd om deze voordracht voor te bereiden. De externe commissie bestaat uit de burgemeester van Eindhoven Rein Welschen, Eerste-Kamerlid Frits Castricum en de burgemeester van Capelle a/d IJssel Joke van Doorne.

De presentatie vindt plaats op het partijbureau van de PvdA, Herengracht 54 in Amsterdam. De voordracht wordt toegelicht door Rein Welschen en Mariëtte Hamer, waarnemend voorzitter van de PvdA.

Voor meer informatie: Susan Baart 070-318 2697 of semadigit 06-58 28 59 21