Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Vervolg snijbloemencampagne kent waar voorjaarsoffensief

Datum nieuwsfeit: 05-02-2001
Bron: Bloemenbureau Holland
Zoek soortgelijke berichten
Bloemenbureau Holland

Persberichten Het Bloemenbureau - 2001



24-01-2001

Samenwerking Bloemenbureau Holland en Internationaal Bloembollen Centrum

Vervolg snijbloemencampagne kent waar voorjaarsoffensief

Leiden - Op 5 februari start een reclamecampagne voor de tulp onder de kop: `Tulpen: voorjaar in je bol'. Naast posters op abri's zullen ook radiocommercials worden ingezet. De campagne is door Bloemenbureau Holland ontwikkeld in nauwe samenwerking met het IBC (Internationaal Bloembollen Centrum). Hiermee worden tulpen gekoppeld aan de bekende snijbloemenslogan: `Bloemen houden van mensen'. De tulpencampagne zal ook in Duitsland worden gevoerd.

De campagne wordt gefinancierd uit de middelen die ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie