KPN koopt Duitse vrijetijdsportal Vivity

Bron: KPN NV
KPN NV

KPN koopt Duitse vrijetijdsportal Vivity

KPN Telecommerce koopt de bezittingen van de failliet verklaarde Duitse bedrijven Vivity Multimedia Services AG en Vivity Publishing & Partnership GmbH. Vivity beheert de grootste database van Duitsland met gegevens over alle mogelijke vrijetijdsbestedingen in Duitsland. Zo kunnen bijvoorbeeld via internet of de mobiele telefoon uitgaanstips, restaurants en sportgelegenheden opgevraagd worden. KPN betaalt voor de overname een bedrag van DM 3,5 miljoen. De schuldenlast van Vivity neemt KPN niet over. KPN verwacht dat de activiteiten van Vivity in 2002 een positieve bijdrage aan de winst zullen leveren.
Met Vivity versterkt KPN ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen