Intel lanceert Application Service Provider programma

Datum nieuwsfeit: 05-02-2001

Intel lanceert Application Service Provider (ASP)-programma als sleutel tot het uitbouwen van de Internet-infrastructuur

Nieuwegein, 5 februari 2001 - Intel heeft haar Intel Application Service Provider (ASP) Channel Program gelanceerd ter ondersteuning van de toonaangevende Application Service Providers die actief zijn in Amerika, Europa en Azië. Intel zal deze pioniers trainingen aanbieden, helpen bij het vinden van partnerbedrijven en ondersteunen op het gebied van co-marketing. Intel zet deze en andere middelen in om een snelle toepassing van Intel-architectuur door ASP's te bevorderen.

John Davies, vice president, Intel Solutions Channel Group: "ASP's zullen een sterke invloed hebben op het ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen