WPRO verder onder nieuwe naam EDventure

Datum nieuwsfeit: 05-02-2001

- PERSBERICHT -

Den Haag, 5 februari 2001

Branchevereniging onderwijsbegeleidingsdiensten focust nog meer op speerpunten onderwijsveld WPRO VERDER ONDER NIEUWE NAAM EDventure

'EDventure' is de nieuwe naam waaronder het Werkverband voor Plaatselijke en Regionale Onderwijsbegeleidingsdiensten (WPRO) vanaf 18 mei 2001 opereert. De nieuwe naam wordt vandaag tijdens het WPRO-congres 'De toekomst van onderwijsbegeleiding' gelanceerd. Naast de nieuwe naam wordt ook de nieuwe strategie van het WPRO bekendgemaakt.

EDventure
Jan Rijpstra, voorzitter van het WPRO is van mening een aansprekende naam te hebben gekozen, die qua uitstraling bijzonder goed past bij een professionele en ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen