Nieuwe leden Groepsraad Laurus

Bron: Laurus NV
Laurus NV

Nieuwe leden Groepsraad Laurus, 6 februari 2001
De Groepsraad van Laurus wordt uitgebreid met vijf managers met de titel van Senior Vice-President. Op voordracht van de Hoofddirectie van Laurus zijn Gerard van Dulmen, Robert-Paul Herbermann, Marie-José Vermin en Ben de Wilde benoemd tot lid van de Groepsraad. Vanaf 2 april zal ook Frank van Ooyen (Corporate Communication) hiervan deel uitmaken.

Gerard van Dulmen is in de nieuwe organisatiestructuur van Laurus verantwoordelijk voor Inkoop. Robert-Paul Herbermann is verantwoordelijk voor Category Management, Marie José Vermin voor Marketing en Ben de Wilde voor Management Accounting.
In de ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen